Follow Us on Twitter

Sens Underground
iTunes

Donate

We're all volunteers paying out of our pocket. We operate on a loss.  If you'd like to help, it will be put to use running the podcast and we'll give you huge kudos on the show!

 

Underground Hosts

Russell

Shredder

StooLi

Canuck

Pan

Kardinal

Quick Search

Sens Underground Forums > Sens vs. The Slugs

great effort and way to go elliot!

i said all along, the spezza injury may just bring the best out of this team.

December 16, 2009 at 9:57 PM | Registered CommenterResigned Russell

haha what i was thinking ack

December 16, 2009 at 9:57 PM | Registered CommenterPhlax

Chuckie? you still here, dude? hehehe! gotta luv them Sens!

December 16, 2009 at 9:57 PM | Registered CommenterAckSens

YEAH BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suckit

December 16, 2009 at 9:57 PM | Registered CommenterLegatron

Great game by Elliott he's been playing better cept for that leaf game

December 16, 2009 at 9:58 PM | Registered Commentertjlincoln

5th in the conference with all these injuries. we bitch alot, boys, but they are doing alright.

December 16, 2009 at 9:59 PM | Registered CommenterResigned Russell

3 good periods for a change. Great effort.

December 16, 2009 at 10:00 PM | Registered CommenterSunburned Senior

very impressed with kuba tonight. don;t know what his problem has been lately but he bounced back nicely.

December 16, 2009 at 10:00 PM | Registered CommenterResigned Russell

lol we do bitch a lot, it's because we care

December 16, 2009 at 10:00 PM | Registered Commentertjlincoln

I thought Chester was solid on the top line... thoughts?

December 16, 2009 at 10:01 PM | Registered Commentermkrwv

see ya folks. thanks for the laffs.

December 16, 2009 at 10:01 PM | Registered CommenterResigned Russell

chester looked great. brought a great forecheck to that line.

December 16, 2009 at 10:01 PM | Registered CommenterResigned Russell

Yah, but you know we'll never be happy until the cup makes the trip down Elgin St. But there is a lot to like about this team.

Now we can watch the Yotes crush the Leafs... Tempting... Nah...

December 16, 2009 at 10:02 PM | Registered CommenterPortera

these division wins are sooo sweet, ehm... but then again, also equally bitter when we lose (i.e.: last Monday)

December 16, 2009 at 10:02 PM | Registered CommenterAckSens

hold the door Russell, I'm right behind ya, later all! take care!

December 16, 2009 at 10:04 PM | Registered CommenterAckSens

What a game!

Notice how much MORE time the Sens spent in the opposing zone with Spezza out of the line-up?? All those turnovers build-up during a game. I like Spezza and hope his knee heals quickly... but he needs to find his game again and start being smart with the puck. 'Cause I'm really starting to feel that he's overrated. Actually, I know he's overrated... just didn't think he'd be THAT bad with Heatley.

I know it's only one game that he missed but the Sens tonight looked like a much better team without him in the line-up.

December 16, 2009 at 11:18 PM | Registered CommenterShredder

really not a good sign when your highest paid player isn't missed, the cap ramifications will catch up sooner or later.

December 17, 2009 at 12:15 AM | Registered Commentertjlincoln

Only saw the highlights, but that looked like a great team win by the sens. They're going to have to continue if they want to make the playoffs.

Miller is just insane, some of the saves he made were just incredible.

Fisher you sexy bastard!

And did you guys see the busted eye of Colton Orr?!!?! Holy crap he looks like he's been throug ha war!

December 17, 2009 at 3:43 AM | Registered Commenterthegertkenator

... war is hell. Orr has been to hell ... and the devil there was named Carkner ...

According to the Leaf fans I spoke with the day after the Leafs loss, Orr just tripped and fell. Carkner didn't knock him down with two punches ...

... yup, and Gretzky suited up last night for the Yotes, that's why they won ... sheesh ...

December 17, 2009 at 9:41 AM | Registered CommenterPuddleduck

Yeah acksen the Sens were great. Let me take you out for lunch in honor of the win.

http://www.buffalonews.com/sports/sabres/story/896687.html

December 18, 2009 at 4:39 AM | Registered CommenterChuckie

i wish they'd say where they ate so i could stay away from there!

December 18, 2009 at 8:04 AM | Registered CommenterResigned Russell

Word on the street is they went to a local bar and tried a local brew called "bows" (not sure on spelling)

Lol

Silly slugs, Beau's is for Sens

December 18, 2009 at 8:10 AM | Registered CommenterLegatron